المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : Customer Service



أكاديمية ميدل إيست
01-10-2016, 08:30 PM
تتشرف
أكاديمية ميدل إيست للتدريب والإستشارات
Middle East Academy for training and Consulting
بتقديم مجموعة من الدورات التدريبية خلال عام2016 في مجال
Customer Service
Excellence in Customer Service 10 - 14 April Dubai
Advanced Customer Service 14 - 18 February Kuala Lumpur
Achieving Excellence in Customer Service: Providing a Quality Service 13 - 17 March Istanbul
Customer Profiling Techniques and Procedures 17 - 21 April Dubai
Certified Customer Service Professional 24 - 28 January Sharm El Sheikh
Implementing and Managing a Customer Complaints System 21 - 25 February Madrid
Customer Focused Management 20 - 24 March Dubai
Customer Requirements Analysis 24 - 28 April Istanbul
Customer Relationship Management (CRM) 27 - 31 March Jordan
Excellence in Customer Service (Service Beyond Expectation) 31 JAN - 04 Feb Dubai
Managing Service Quality and Customer Satisfaction 28 Feb - 03 Mar Kuala Lumpur
Customer Service Mindset 03 - 07 April Cairo
Service Quality and Excellence: Beyond Customer Service 07 - 11 February Istanbul
Developing Internal Customer Services 06 - 10 March Dubai

دبي – ماليزيا – كوالالمبور– باريس – فيينا – مدريد – لندن
القاهرة – الأردن – سنغافورة – شرم الشيخ - الاسكندريه – إسطنبول – كازابلانكا – ميونخ – الدمام – الرياض
لمزيد من الاستفسارات وطلب المحتويات يرجي التواصل مع الاستاذة : رانيا عبد العزيز
Cairo Mob: 002 011 52 00 50 55
وللتواصل على فرع دبي
Dubai Mob: 00971 564 812 264
E-MAIL: rania@meatc.net
Website: www.meatc.net

ولكم منا جزيل الشكر والاحترام