أكاديمية ميدل إيست
01-10-2016, 08:30 PM
تتشرف
أكاديمية ميدل إيست للتدريب والإستشارات
Middle East Academy for training and Consulting
بتقديم مجموعة من الدورات التدريبية خلال عام2016 في مجال
Customer Service
Excellence in Customer Service 10 - 14 April Dubai
Advanced Customer Service 14 - 18 February Kuala Lumpur
Achieving Excellence in Customer Service: Providing a Quality Service 13 - 17 March Istanbul
Customer Profiling Techniques and Procedures 17 - 21 April Dubai
Certified Customer Service Professional 24 - 28 January Sharm El Sheikh
Implementing and Managing a Customer Complaints System 21 - 25 February Madrid
Customer Focused Management 20 - 24 March Dubai
Customer Requirements Analysis 24 - 28 April Istanbul
Customer Relationship Management (CRM) 27 - 31 March Jordan
Excellence in Customer Service (Service Beyond Expectation) 31 JAN - 04 Feb Dubai
Managing Service Quality and Customer Satisfaction 28 Feb - 03 Mar Kuala Lumpur
Customer Service Mindset 03 - 07 April Cairo
Service Quality and Excellence: Beyond Customer Service 07 - 11 February Istanbul
Developing Internal Customer Services 06 - 10 March Dubai
دبي – ماليزيا – كوالالمبور– باريس – فيينا – مدريد – لندن
القاهرة – الأردن – سنغافورة – شرم الشيخ - الاسكندريه – إسطنبول – كازابلانكا – ميونخ – الدمام – الرياض
لمزيد من الاستفسارات وطلب المحتويات يرجي التواصل مع الاستاذة : رانيا عبد العزيز
Cairo Mob: 002 011 52 00 50 55
وللتواصل على فرع دبي
Dubai Mob: 00971 564 812 264
E-MAIL: rania@meatc.net
Website: www.meatc.net
ولكم منا جزيل الشكر والاحترام
أكاديمية ميدل إيست للتدريب والإستشارات
Middle East Academy for training and Consulting
بتقديم مجموعة من الدورات التدريبية خلال عام2016 في مجال
Customer Service
Excellence in Customer Service 10 - 14 April Dubai
Advanced Customer Service 14 - 18 February Kuala Lumpur
Achieving Excellence in Customer Service: Providing a Quality Service 13 - 17 March Istanbul
Customer Profiling Techniques and Procedures 17 - 21 April Dubai
Certified Customer Service Professional 24 - 28 January Sharm El Sheikh
Implementing and Managing a Customer Complaints System 21 - 25 February Madrid
Customer Focused Management 20 - 24 March Dubai
Customer Requirements Analysis 24 - 28 April Istanbul
Customer Relationship Management (CRM) 27 - 31 March Jordan
Excellence in Customer Service (Service Beyond Expectation) 31 JAN - 04 Feb Dubai
Managing Service Quality and Customer Satisfaction 28 Feb - 03 Mar Kuala Lumpur
Customer Service Mindset 03 - 07 April Cairo
Service Quality and Excellence: Beyond Customer Service 07 - 11 February Istanbul
Developing Internal Customer Services 06 - 10 March Dubai
دبي – ماليزيا – كوالالمبور– باريس – فيينا – مدريد – لندن
القاهرة – الأردن – سنغافورة – شرم الشيخ - الاسكندريه – إسطنبول – كازابلانكا – ميونخ – الدمام – الرياض
لمزيد من الاستفسارات وطلب المحتويات يرجي التواصل مع الاستاذة : رانيا عبد العزيز
Cairo Mob: 002 011 52 00 50 55
وللتواصل على فرع دبي
Dubai Mob: 00971 564 812 264
E-MAIL: rania@meatc.net
Website: www.meatc.net
ولكم منا جزيل الشكر والاحترام