تسجيل الدخول

مشاهدة النسخة كاملة : موظف العلاقات العامة



SHAIMMAA
03-30-2014, 05:32 AM
بسم الله الرحمن الرحيم



موظف العلاقات العامة



مجموعة مينا للاستثمار الأعمال, الخبر



تفاصيل عن الوظيفة

مجال الصناعة: التوظيف / شركات التوظيف
المجال الوظيفي : الموارد البشرية
مجموع المناصب: ٥
نوع الوظيفة: دوام كامل (الوردية الأولى في الصباح)‏
مكان الوظيفة: الرياض، المملكة العربية السعودية
الجنسية: سعودي
الجنس: لا تفضيل
الحد الأدنى لمستوى التعليم: دبلوم
المسمى التعليمي: Administration and Computer skills
المستوى الوظيفي : موظف‏
الحد الأدنى من الخبرة: ٣ سنوات (Relevant years of experience in a similar position.)‏
السفر المطلوب: غير مطلوب
آخر تاريخ للتقديم: ١٩ يونيو ٢٠١٤



الوصف الوظيفي:

Arrange for different types of visa application (temporary work visa, resident wok visa, visit visa, family visas, etc.).
Submission of correct documentation related to Immigration processes and Work permits in front of the concerned authorities (Ministry of Labor and Immigration Dept.)
Submission of correct documentation to obtain licenses and efficient collection of Licenses to take place when completed.
In Charge of Application related to Ministries/Municipalities & other significant Departments & in accordance with services such as mobile & landline phone services.
Take, submit & collect all necessary documentation in order to organize all Employee official paperwork.
In charge of the resident/work permit process (Schedule staff’s visa, medical, coordinating with other internal and external departments.)
Collect all appropriate documentation necessary for visa and permits required to be processed.
Ensure all visas, medical and labor permits are up to date and arrange timely renewal.
Will provide admin support as needed.


المهارات المطلوبة:

• Strong background of all the Immigration & governmental procedures (especially for work permits/ Ministry of Labor applications/processes)
• Good Administration/Computer skills
• Fluently bi-lingual (Arabic+ English)


منقول

مع تحياتى