SHAIMMAA
03-27-2014, 10:45 AM
بسم الله الرحمن الرحيم
مساعد موارد بشرية وشؤون إدارية
مجموعة مينا للاستثمار الأعمال, الخبر
تفاصيل عن الوظيفة
مجال الصناعة: التوظيف / شركات التوظيف
المجال الوظيفي : الموارد البشرية
مجموع المناصب: ٥
نوع الوظيفة: دوام كامل (الوردية الأولى في الصباح)
مكان الوظيفة: الرياض، المملكة العربية السعودية
الجنسية: سعودي
الجنس: لا تفضيل
الحد الأدنى لمستوى التعليم: دبلوم
المسمى التعليمي: Immigration & governmental procedures
المستوى الوظيفي : موظف
الحد الأدنى من الخبرة: ٣ سنوات (Relevant years of experience in a similar position.)
السفر المطلوب: غير مطلوب
آخر تاريخ للتقديم: ٢١ يونيو ٢٠١٤
تاريخ الإعلان عن الوظيفة: ٢٢ مارس ٢٠١٤
الوصف الوظيفي:
· Arrange for different types of visa application (temporary work visa, resident wok visa, visit visa, family visas, etc.).
· Submission of correct documentation related to Immigration processes and Work permits in front of the concerned authorities (Ministry of Labor and Immigration Dept.)
· Submission of correct documentation to obtain licenses and efficient collection of Licenses to take place when completed.
· In Charge of Application related to Ministries/Municipalities & other significant Departments & in accordance with services such as mobile & landline phone services.
· Take, submit & collect all necessary documentation in order to organize all Employee official paperwork.
· In charge of the resident/work permit process (Schedule staff’s visa, medical, coordinating with other internal and external departments.)
· Collect all appropriate documentation necessary for visa and permits required to be processed.
· Ensure all visas, medical and labor permits are up to date and arrange timely renewal.
· Will provide admin support as needed.
المهارات المطلوبة:
• Strong background of all the Immigration & governmental procedures (especially for work permits/ Ministry of Labor applications/processes)
• Good Administration/Computer skills
• Fluently bi-lingual (Arabic+ English)
منقول
مع تحياتى
مساعد موارد بشرية وشؤون إدارية
مجموعة مينا للاستثمار الأعمال, الخبر
تفاصيل عن الوظيفة
مجال الصناعة: التوظيف / شركات التوظيف
المجال الوظيفي : الموارد البشرية
مجموع المناصب: ٥
نوع الوظيفة: دوام كامل (الوردية الأولى في الصباح)
مكان الوظيفة: الرياض، المملكة العربية السعودية
الجنسية: سعودي
الجنس: لا تفضيل
الحد الأدنى لمستوى التعليم: دبلوم
المسمى التعليمي: Immigration & governmental procedures
المستوى الوظيفي : موظف
الحد الأدنى من الخبرة: ٣ سنوات (Relevant years of experience in a similar position.)
السفر المطلوب: غير مطلوب
آخر تاريخ للتقديم: ٢١ يونيو ٢٠١٤
تاريخ الإعلان عن الوظيفة: ٢٢ مارس ٢٠١٤
الوصف الوظيفي:
· Arrange for different types of visa application (temporary work visa, resident wok visa, visit visa, family visas, etc.).
· Submission of correct documentation related to Immigration processes and Work permits in front of the concerned authorities (Ministry of Labor and Immigration Dept.)
· Submission of correct documentation to obtain licenses and efficient collection of Licenses to take place when completed.
· In Charge of Application related to Ministries/Municipalities & other significant Departments & in accordance with services such as mobile & landline phone services.
· Take, submit & collect all necessary documentation in order to organize all Employee official paperwork.
· In charge of the resident/work permit process (Schedule staff’s visa, medical, coordinating with other internal and external departments.)
· Collect all appropriate documentation necessary for visa and permits required to be processed.
· Ensure all visas, medical and labor permits are up to date and arrange timely renewal.
· Will provide admin support as needed.
المهارات المطلوبة:
• Strong background of all the Immigration & governmental procedures (especially for work permits/ Ministry of Labor applications/processes)
• Good Administration/Computer skills
• Fluently bi-lingual (Arabic+ English)
منقول
مع تحياتى